fbpx

PLANT-POWERED PERSPECTIVES
SLOVAKIA 2021

Jedinečná konferencia o aktuálnych trendoch a novinkách v oblasti rastlinných potravín a gastronómie.

14. október | 9.00 – 16.30 hod

Online
, z pohodlia Vašich priestorov!

O KONFERENCII

Potravinársky priemysel sa mení stále rýchlejšie. Popularita rastlinnej stravy výrazne rastie a čoraz viac obchodných reťazcov, sietí reštaurácií, ale aj výrobcov potravín v nej nachádza obchodný potenciál. Flexitariánstvo či alternatívy mäsa alebo mliečnych výrobkov už nie sú neznámymi pojmami, a to aj vďaka médiám reagujúcim na nové trendy. Konferencia Plant-Powered Perspectives Slovakia ponúka priestor na diskusiu o týchto témach. Zohľadňuje budúcnosť potravinárskeho priemyslu nielen na Slovensku, ale aj v celosvetovom kontexte.

 

PRE KOHO JE KONFERENCIA URČENÁ?

Organizátori podobných podujatí v zahraničí zaznamenali veľký záujem o zdieľanie odborných poznatkov a skúseností v oblasti nových rastlinných produktov, ale aj potrieb spotrebiteľa. Prvý ročník konferencie Plant-Powered Perspectives sa aj na Slovensku stretol s veľkým záujmom. Preto prinášame druhý ročník, ktorý bude živou platformou pre diskusiu nielen o aktuálnych trendoch, ale aj o narastajúcich potrebách a záujmoch spotrebiteľov a spotrebiteliek.

Konferenciu Plant-Powered Perspectives by si nemali nechať ujsť:

  • zástupcovia sektorov FMCG a HoReCa
  • výrobcovia potravín
  • zástupcovia mäsového priemyslu otvorení novým riešeniam
  • začínajúce podniky a startupy z potravinárskej oblasti a food-tech
  • investori a budovatelia inovačného ekosystému v potravinárstve
  • sledovatelia trendov, inovátori
  • marketéri z oblasti gastronómie
  • inštitúcie, ktoré chcú držať krok s najnovšími trendmi
  • každý, kto sa zaujíma o rozvoj potravinárskeho trhu a rastúcu popularitu rastlinných výrobkov

Plant-Powered Startup Pitch

Súčasťou konferencie je aj súťaž začínajúcich firiem a startupov, ktoré majú potenciál rozšíriť ponuku či dostupnosť rastlinných jedál. Tie dostanú príležitosť prezentovať svoj rastlinný projekt pred odbornou porotou a zástupcami popredných značiek. Na základe vyplnených prihlášok postúpia 3 projekty do finále. Jeden z nich sa stane víťazom Plant-Powered Startup Pitch 2021. Na výhercu, ale i ostatné zúčastnené projekty čakajú hodnotné ceny. Pre viac informácií a registráciu kliknite tu. Uzávierka prihlášok je 01.10.2021.

Nezobrazuje sa vám formulár na kúpu lístkov? Kúpte si lístok priamo na portály goout.net

rečníci a rečníčky

Marián Jánoš

Pôsobí v spoločnosti Danone ako riaditeľ pre Maďarsko, Českú republiku a Slovensko. Je tiež členom predstavenstva Slovenského združenia pre značkové výrobky. Predtým pôsobil v spoločnosti Mars ako generálny riaditeľ pre Českú republiku a Slovensko.

Marián Jánoš (Danone)

Kornélia Socháňová

Vo firme Nuttery pôsobí ako obchodná zástupkyňa pre Slovensko. Dbá na udržateľný prístup značky k životnému prostrediu a koordinuje druhotné využitie potravinového odpadu. Aktívne pracovala na spustení programu vratných fliaš od výrobkov Nuttery.

Kornélia Socháňová (Nuttery)

Erik Šiatkovský

Zastáva pozíciu Obchodného riaditeľa pre Tesco na Slovensku. V spoločnosti pôsobí už 13 rokov, pričom pracoval na rôznych riadiacich pozíciách na Slovensku aj v strednej Európe. Väčšinu kariéry venoval oblasti nehnuteľností, akvizícií a mall manažmentu.

Erik Šiatkovský​ (TESCO)

Jakub Lunter

Pracuje ako business development director a člen správnej rady v rodinnej firme Alfa Bio produkujúcej tofu a rastlinné nátierky pod značkou LUNTER. Má na starosti rozvoj predaja na nových trhoch. V súčasnosti je Alfa Bio najväčším producentom tofu v strednej Európe.

Jakub Lunter (Alfa Bio)

Ľubomír Tuchscher

Od roku 2014 vedie Slovenské združenie pre značkové výrobky, v ktorom v roku 2019 vznikla sekcia pre potraviny na rastlinnej báze. Súčasťou sekcie je aktuálne osem spoločností pôsobiacich v tomto sektore na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu.

Ľubomír Tuchscher (Slovenské združenie pre značkové výrobky)

Roman Kříž

Venuje sa strategickému riadeniu spoločnosti Bene Meat Technologies, ktorá sa zameriava na výskum a vývoj technológii na výrobu kultivovaného mäsa. Dbá na to, aby výskum efektívne smeroval k zvládnutiu technológii, ktoré produkujú mäso formou množenia živočíšnych buniek bez usmrtenia zvierat.

Roman Kříž (Bene Meat Technologies)

Adam Lazár

Prevzal marketingové oddelenie Wolt Slovensko v marci 2021 a jeho úlohou je posilniť rast a rozvoj Woltu udržateľným spôsobom s ohľadom na životné prostredie a spoločnosť.

Adam Lazár (Wolt)

Ďalší rečníci a rečníčky už čoskoro…

MAJTE VŽDY AKTUÁLNE INFORMÁCIE

Pošleme Vám novinky na e-mail

Hlavný partner

Partneri

Mediálni partneri

Špeciálny partner

Máte skvelý nápad alebo pripomienku?
Dajte nám vedieť!

+421 948 847 652