Plant-Powered Perspectives Slovakia 2022

Jedinečná konferencia o aktuálnych trendoch a novinkách na trhu s rastlinnými potravinovými produktami!

12. október | 8.30 – 17.00 hod

PREMIUM Business Hotel Bratislava

O KONFERENCII

Potravinársky priemysel sa mení stále rýchlejšie. Popularita rastlinnej stravy výrazne rastie a čoraz viac obchodných reťazcov, sietí reštaurácií, ale aj výrobcov potravín v nej nachádza obchodný potenciál. Flexitariánstvo či alternatívy mäsa alebo mliečnych výrobkov už nie sú neznámymi pojmami, a to aj vďaka médiám reagujúcim na nové trendy. Konferencia Plant-Powered Perspectives Slovakia ponúka priestor na diskusiu o týchto témach. Zohľadňuje budúcnosť potravinárskeho priemyslu nielen na Slovensku, ale aj v celosvetovom kontexte.

 

PRE KOHO JE KONFERENCIA URČENÁ?

Organizátori podobných podujatí v zahraničí zaznamenali veľký záujem o zdieľanie odborných poznatkov a skúseností v oblasti nových rastlinných produktov, ale aj potrieb spotrebiteľa. Prvý a druhý ročník konferencie Plant-Powered Perspectives sa aj na Slovensku stretli s veľkým záujmom. Preto prinášame tretí ročník, ktorý bude živou platformou pre diskusiu nielen o aktuálnych trendoch, ale aj o narastajúcich potrebách a záujmoch spotrebiteľov a spotrebiteliek.




Konferenciu Plant-Powered Perspectives by si nemali nechať ujsť:

  • zástupcovia maloobchodu a veľkoobchodu
  • výrobcovia potravín
  • zástupcovia mäsového priemyslu otvorení novým riešeniam
  • začínajúce podniky a startupy z potravinárskej oblasti a food-tech
  • zástupcovia sektorov FMCG a HoReCa
  • sledovatelia trendov, inovátori
  • investori a budovatelia inovačného ekosystému v potravinárstve
  • marketéri z oblasti gastronómie
  • inštitúcie, ktoré chcú držať krok s najnovšími trendmi
  • každý, kto sa zaujíma o rozvoj potravinárskeho trhu a rastúcu popularitu rastlinných výrobkov

Nezobrazuje sa vám formulár na kúpu lístkov? Kúpte si lístok priamo na portáli goout.net

rečníci a rečníčky
Sebastian Tolwinski
(Upfield | Violife)
Pracuje v oblasti rastlinných potravín v rámci FMCG už 20 rokov. Aktuálne figuruje ako riaditeľ pre korporátne záležitosti a komunikáciu v strednej a východnej Európe, vo firme UPFIELD, ktorá zastupuje aj značku populárnych rastlinných syrov Violife.
Karolina Kubara
(Good Calories)
Spolumajiteľka značky Good Calories a zástupkyňou druhej generácie rodinnej firmy vyrábajúcej zdravé a prírodné potraviny rastlinného pôvodu. Je zodpovedá za komunikáciu značky a zavádzanie nových výrobkov. Do uvedenia rastlinných hamburgerov na trh vložila toľko srdca, až sa sama čuduje, že sú stále plne rastlinné. V súkromí je matkou troch synov a už 8 rokov vegetariánkou, podporuje rôzne proenvironmentálne iniciatívy.
Michal Britvík
(Ryba Žilina)
Generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina, spol. s r.o. Líder so skúsenosťami z nemeckého retailu okorenenými pôsobením v kórejskom automotive, ktorý už 7 rokov vedie najväčšieho slovenského výrobcu lahôdok.
Roman Lauš
(Mewery)
Bol zakladajúcim členom a programovým riaditeľom Future Port Prague, najväčšieho medzinárodného futuristického podujatia v srdci Európy. V roku 2020 založil Mewery, prvý európsky startup v oblasti bunkových potravinárskych technológií, ktorý vyvíja kultivované bravčové mäso s využitím mikrorias.
Peter Vittek
(Alfa Sorti)
Konateľ spoločnosti Alfa Sorti s.r.o., ktorá má vyše 30-ročné skúsenosti na slovenskom trhu. V súčasnosti je na našom trhu jedným z popredných výrobcov chladených aj mrazených rastlinných alternatív mias a ďalších produktov. Výrobky spoločnosti sa tešia veľkej obľube na viac ako desiatke zahraničných trhov.
Marián Jánoš
(Danone | Alpro)
Pôsobí v spoločnosti Danone ako riaditeľ pre Českú republiku a Slovensko. Je tiež členom predstavenstva Slovenského združenia pre značkové výrobky. Predtým pôsobil v spoločnosti Mars ako generálny riaditeľ pre Českú republiku a Slovensko.
Patrik Horvath
(Rajo)
Vyštudoval Fakultu chemickej a potravinárskej technológie na STU. Na bakalárskom stupni štúdia sa zameriaval na biotechnológie, inžiniersky stupeň štúdia ukončil v odbore analytická chémia. V Rajo pracuje vyše dva roky, začínajúc v laboratóriu na kontrole kvality a postupne sa vypracoval na pozíciu technológa zodpovedného za oblasť trvanlivých výrobkov spojenú s ich vývojom.
Ľubomír Tuchscher
(Slovenské združenie pre značkové výrobky)
Od roku 2014 vedie Slovenské združenie pre značkové výrobky, v ktorom v roku 2019 vznikla sekcia pre potraviny na rastlinnej báze. Súčasťou sekcie je aktuálne osem spoločností pôsobiacich v tomto sektore na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu. V minulosti pôsobil vo viacerých médiách ako aj v oblasti komunikácie v súkromnej aj verejnej sfére.
Ján Olšiak
(Mäspoma)
V Mäspome pôsobí od roku 2014, kde nastúpil po ukončení štúdia na SPU v Nitre na fakulte biotechnológie a potravinárstva a po pracovných skúsenostiach v mäso výrobe. Z pozície technológ sa vypracoval na vedúceho oddelenia vývoja a výskumu. So svojím tímom prináša inovácie nielen pre spracovateľov mäsa, ale aj pre partnerov orientujúcich sa na rastlinné alternatívy. Momentálne je pre neho výzva vývoj nových vegánskych výrobkov s vysokou pridanou hodnotou.
Milan Pašmík
(McCarter)
Predseda predstavenstva a spolumajiteľ slovenskej výrobnej spoločnosti McCarter a.s., spoločnosť zakladal s dvomi spolužiakmi po skončení VŠE v roku 1996, venuje sa predovšetkým stratégii a smerovaniu s dôrazom na inovácie a vývoj nových konceptov, je angažovaný v rozvoji a podpore obchodu vrátane exportu.
Zbyněk Haindl
(Nestlé | Garden Gourmet)
Už takmer 14 rokov pôsobí na rôznych marketingových a obchodných pozíciách v Nestlé. Posledných 6 rokov sa venuje potravinám so zameraním na nové trendy: rastlinná strava, bio a prenikanie medzinárodných chutí do lokálnej kuchyne. Momentálne pracuje na pozícii Business Manager Food CZ/SK, je tiež zodpovedný za rozvoj kategórie rastlinných jedál v regióne strednej a východnej Európy pod značkou Garden Gourmet.
RICHARD BENDÍK
(Kaufland Slovenská republika v.o.s.)
Riaditeľ nákupu a marketingu v Kauflande Slovenská republika, v.o.s. Profesionálne je s touto spoločnosťou spätý od začiatku jej pôsobenia na slovenskom trhu. Má pod patronátom oblasť nákupu a marketingu, pričom je zodpovedným konateľom spomínanej kľúčovej sekcie. Dva roky pôsobil aj v Kauflande v Bulharsku, kde pomáhal pri etablovaní Kauflandu na bulharskom trhu a rok pôsobil aj v Českej republike, pričom bol zodpovedný za oblasť nákupu a marketingu.

Už čoskoro zverejníme ďalších rečníkov a ďalšie rečníčky!

MAJTE VŽDY AKTUÁLNE INFORMÁCIE
Pošleme Vám novinky na e-mail
hlavní partneri
partneri
Mediálni partneri
Máte otázky?
Dajte nám vedieť!
+421 948 847 652
JEM PRE ZEM
Jem pre Zem logo

Jem pre Zem je program, ktorý inšpiruje a podporuje jednotlivcov a firmy v potravinárskom priemysle či gastronómii k rozvoju udržateľného stravovania. Pretože to, čo máme na tanieri dnes, rozhoduje o tom, čo tu po nás zostane zajtra.

Našou víziou je potravinový systém, ktorý šetrí prírodné zdroje a dokáže nakŕmiť ľudstvo. Rastlinným stravovaním pomôžeme planéte vysporiadať sa s environmentálnym preťažením, ktorému v súčasnosti čelí. Preto je vzdelávanie o udržateľnom spôsobe stravovania kľúčové pre Zem, ako aj pre náš život na nej.

Program Jem pre Zem Vám prináša všetko, čo potrebujete vedieť o rastlinnej strave – o rastlinných výrobkoch, receptoch, rastlinných nákupoch či aktuálnych trendoch a vývoji tohto trhu.