PLANT-POWERED PERSPECTIVES 2024

Jedinečná konferencia o aktuálnych trendoch a novinkách na trhu s rastlinnými potravinovými produktami!

6. november | 8:30 – 18:00

Hotel Color, Pri Starom mýte 1, Bratislava

O KONFERENCII

Potravinársky priemysel sa mení stále rýchlejšie. Popularita rastlinnej stravy výrazne rastie a čoraz viac obchodných reťazcov, výrobcov potravín, ale aj sietí reštaurácií v nej nachádzajú obchodný potenciál. Rastúci záujem o flexitariánstvo spôsobil, že rastlinné alternatívy mäsa alebo mliečnych výrobkov sa stali bežnou súčasťou nákupných košíkov. Konferencia Plant-Powered Perspectives už piaty rok ponúka priestor na diskusiu o týchto témach. Odborníci a odborníčky sa zhodujú, že trh s potravinami na rastlinnej báze bude dlhodobo rásť vo svete, ale aj v Českej republike, či na Slovensku. Stretnite sa s lídrami v tejto oblasti a načerpajte najnovšie informácie, ktoré vám pomôžu využiť naplno príležitosti na tomto trhu. Celý program konferencie bude simultánne tlmočený v dvoch jazykoch, slovensky a anglicky.

PRE KOHO JE KONFERENCIA URČENÁ?

Predošlé ročníky odhalili veľký záujem o zdieľanie odborných poznatkov a skúseností v oblasti nových rastlinných produktov, ale aj spotrebiteľských požiadaviek. Preto prinášame piaty ročník, ktorý bude živou platformou pre diskusiu nielen o aktuálnych trendoch a potrebách spotrebiteľov a spotrebiteliek, ale aj výzvach, ktoré striehnu na tento segment.

Konferenciu Plant-Powered Perspectives by si nemali nechať ujsť:
  • zástupcovia maloobchodu a veľkoobchodu
  • výrobcovia potravín
  • zástupcovia mäsového či mliečneho priemyslu otvorení novým riešeniam
  • začínajúce podniky a startupy z potravinárskej oblasti a food-tech
  • zástupcovia sektorov FMCG a HoReCa
  • ľudia podieľajúci sa na tvorbe politík (najmä v oblasti potravín)
  • sledovatelia trendov, inovátori
  • investori a budovatelia inovačného ekosystému v potravinárstve
  • marketéri z oblasti gastronómie
  • inštitúcie, ktoré chcú držať krok s najnovšími trendmi
  • každý, kto sa zaujíma o rozvoj potravinárskeho trhu a rastúcu popularitu rastlinných výrobkov

KÚPIŤ VSTUPENKY

V cene vstupenky je zahrnutý aj obed a občerstvenie počas celého dňa.

Nezobrazuje sa vám formulár na kúpu lístkov? Kúpte si lístok priamo na portáli goout.net

Program

Program oznámime čoskoro

11:00 – 12:00 

Prezentácia (SK)

Ako reaguje retail na zmeny na plant-based trhu?

„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Juraj Pašmík

11:00 – 12:00 

Networking

PRESTÁVKA NA KÁVU

11:00 – 12:00 

Prezentácia (SK)

Ako reaguje retail na zmeny na plant-based trhu?

„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum

Juraj Pašmík
Juraj Pašmík
Juraj Pašmík
rečníci a rečníčky

Ladislav Csengeri (CPS GfK / YouGov)

Riaditeľ divízie Spotrebiteľského panelu spoločnosti CPS GfK / YouGov pre Českú republiku a Slovensko, ktorá monitoruje spotrebiteľské a nákupné správanie domácností. V spoločnosti pôsobí od roku 2007 a špecializuje sa predovšetkým na rýchloobrátkový segment. Taktiež sa zúčastňuje viacerých medzinárodných projektov v rámci regiónu CEE. 

Katarína Horňáková (Lidl)

Právnička a CSR manažérka zodpovedná za nákup tovaru a dodávateľské reťazce v Lidl Slovensko. Jej cieľom je priniesť dostupné, kvalitné produkty, ktoré sú zdravé pre ľudí a planétu. Hráčka prvého flag futbalového ženského tímu na Slovensku.

Jakub Lunter (Alfa Bio | Lunter)

Jakub Lunter je člen manažmentu firmy Alfa Bio (výrobca brandu Lunter). Za svoju pracovnú motiváciu považuje možnosť prispieť k zmene stravovacích návykov. Verí, že tofu je „nová pizza” a raz bude súčasťou každodenného jedálnička Európanov.

José Guillamón Reverte (Transtrade)

Oddaný profesionál s pestrým zázemím v oblasti obchodu a inovácií. Je súčasťou Transtrade tímu, medzinárodného distribútora FMCG, kde zastával funkcie Business Intelligence a Brand Manažment. Jeho práca sa zameriava na zvyšovanie prevádzkovej efektívnosti.

Michal Britvík (Ryba Žilina)

Generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina, spol. s r.o., ktorá je najväčším výrobcom rybacích a lahôdkových šalátov na Slovensku. Už tri roky pôsobí v segmente rastlinných potravín.

Zuzana Charvátová (Nestlé | Garden Gourmet)

Brand manažérka značky Garden Gourmet pre Českú a Slovenskú republiku a komunikačná manažérka pre územie CEE. Miluje dobré jedlo a dbá o vyvážený jedálniček. Je aktívny človek, ktorý rád trávi čas v prírode. 

Jana Petrová (Danone)

Riaditeľka kategórie rastlinných výrobkov pre strednú a východnú Európu, má 20 rokov marketingových skúseností v FMCG sektore, z toho 15 rokov v Danone. Jej úlohou je budovať a rozvíjať túto kategóriu prostredníctvom značky Alpro, riadiť jej P&L, stratégiu, inovácie, mediálnu podporu a vyhodnocovať aktivity.

Samuel Rybnikár (Trnavská univerzita | Právnická fakulta)

Odborný asistent na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity, kde vyučuje potravinové právo. Je lektorom odborných seminárov a garantom konferencie Potravinové právo. Poskytuje poradenstvo v oblasti označovania potravín a potravinového práva. Aktuálne je členom Sektorovej rady pre potravinárstvo a spolupracuje s Potravinárskou komorou Slovenska.

Bogna Borowiec (WePlanet)

Molekulárna biologička a genetička. Od roku 2023 vedie kampaň ReBoot Food pre WePlanet, ktorá podporuje udržateľnú produkciu bielkovín prostredníctvom precíznej fermentácie a obhajuje Nové genetické technológie v šľachtení plodín.

Mária Jendrišáková (Danone)

Pracuje v Danone od roku 2016 a vedie česko-slovenský tím Corporate Affairs. Zodpovedá za stratégiu public affairs, spoluprácu so stakeholdermi a CSR projekty. Je členkou riadiacich orgánov viacerých odborných združení a komôr.

Joanna Radoszko (C.E. Roeper GmbH)

Manažérka predaja, pracuje v C.E. Roeper GmbH už 13 rokov a svoje skúsenosti buduje spoluprácou so zákazníkmi a výrobcami z celého sveta. Denne sa podieľa na predaji prírodných potravinových ingrediencií, ktoré prispievajú k rozvoju rastlinných potravinových produktov.

Robin Simsa (Revo Foods)

Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Revo Foods, ktorá vyvíja nový proces 3D tlače potravín, napodobňujúci textúru mäsa pomocou rastlinných bielkovín. Tento postup kombinuje bielkoviny s tukmi, čo vedie k šťavnatej štruktúre podobnej svalovine rýb. Ich produkt inšpirovaný lososom bol prvým 3D tlačeným jedlom dostupným v supermarketoch.

Ďalších rečníkov a rečníčky vám čoskoro predstavíme!

kto navštevuje konferenciu?
MAJTE VŽDY AKTUÁLNE INFORMÁCIE
POŠLEME VÁM NOVINKY NA E-MAIL

Hlavný partner

Partneri

MEDIÁLNI Partneri

Staňte sa aj vy partnerom konferencie! Pozrite sa aké sú možnosti.
Máte otázky?
Dajte nám vedieť!
+421 948 847 652
JEM PRE ZEM

Jem pre Zem je neziskový program, ktorého poslaním je presadzovať udržateľné spôsoby stravovania a robiť ich dostupnejšími.

Program pôsobí v dvoch oblastiach: u jednotlivcov podporuje záujem o rastlinné stravovanie a uľahčuje im častejšie zaraďovanie rastlinných jedál. Zároveň zvyšuje dostupnosť rastlinných produktov a jedál na trhu budovaním prostredia, v ktorom je pre výrobcov a predajcov rozširovanie ponuky o takéto potraviny výhodné, atraktívne a jednoduché.

Našou víziou je potravinový systém, ktorý šetrí prírodné zdroje a dokáže nakŕmiť ľudstvo.